بهترین وبلاگ روانشناسی

جدید ترین و بهترین متد های برای آرامشی فکری و روحی شما رو در این وبلاگ قرار میدم.

بهترین وبلاگ روانشناسی

جدید ترین و بهترین متد های برای آرامشی فکری و روحی شما رو در این وبلاگ قرار میدم.

درباره بلاگ

در این وبلاگ جدید ترین و بهترین متود های برای آرامشی فکری و روحی شما رو در این وبلاگ قرار میدم.

چطور فردی رو پیدا کنم که دوست دارم؟
اغلب افرادی که ازدواج نکردند یا در روابط خوبی نیستند معمولا میگن من چطور میتونم اون فردی رو پیدا کنم که مثل خودم باشه و چیزایی که دوست دارم توی اون رابطه اتفاق بیوفته؟
برای رسیدن به چیز هایی که میخوایم باید نیروی جذابیت درونی مون رو بالا ببریم تا با آدم های بهتری در زندگیمون رو به رو بشیم و هم خودمون از زندگی با اون افراد لذت بیشتری ببریم و هم دیگران از بودن با ما لذت ببرند.این خودش یک لذت بزرگ هست که فرد بدونه توی رابطه برای طرف مقابلش جذابیت داره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۹
رامین راجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی