بهترین وبلاگ روانشناسی

جدید ترین و بهترین متد های برای آرامشی فکری و روحی شما رو در این وبلاگ قرار میدم.

بهترین وبلاگ روانشناسی

جدید ترین و بهترین متد های برای آرامشی فکری و روحی شما رو در این وبلاگ قرار میدم.

درباره بلاگ

در این وبلاگ جدید ترین و بهترین متود های برای آرامشی فکری و روحی شما رو در این وبلاگ قرار میدم.

همون کسی که میگفت وقت ندارم ببینمت، الان وقت میگذاره، احترام میگذاره.توی کارم موفقیت های خوبی پیداکردم

همیشه میگفتم چطور بقیه انقدر زود دستاورد داشتن ولی من نداشتم؟ تا اینکه دوباره از اول همه ی فایل هارو گوش کردم و دیدم یه سری مطالب رو انگار اصلا باز اولم هست که میشنوم! شروع کردم به انجام دادن نکات دوره ها و خیلی جالب بود که تغییراتش رو دیدم
واقعا انجام تمرینات روی کارم اثر گذاشت. روی روابطی که بخاطر شون به این فایل ها پناه آورده بودم اثر گذاشت. 
کسی که هیچوقت وقت نداشت من رو ببینه و به من جواب بده الان برای من وقت میگذاره، الان اون هست که میخواد من رو ببینه و منم که وقت ندارم و برام جالبه که شرایطمون برعکس شده و من الان نمیتونم اونو خیلی ببینم 
الان برای خودم ارزش زیادی قائل هستم و میتونم از تنهایی خودم لذت ببرم و برای خودم هدف دارم.
دیگه منتظر نیستم دیگران برام گل بخرند و خودم اینکارو برای خودم میکنم
یاد گرفتم خودم رو دوست داشته باشم و با خودم از زندگی لذت ببرم و این خیلی برام قشنگه
من هیچوقت و هیچ جا در زندگیم، خودم رو نمیدیدم. همیشه فکر میکردم اول اون آقایی که باهاش در ارتباط هستم و بعد دیگران اولویت های زندگی من هستند ولی الان فهمیدم اونی که در اولویت بالا تری هست من هستم. اونی که باید به سلامتیش بیشتر توجه کنم من هستم و باید از لحظه به لحظه زندگیم لذت ببرم و اگر بتونم اینکارو کنم تمام اطرافیانم هم از وجودم شادی و نشاط خواهند گرفت.
من با خودم آشنا شدم و یاد گرفتم با خودم و خصوصیات خوبم آشنا بشم و هدف داشته باشم . من هیچوقت فکر نمیکردم حتی همچین چیز هایی در من وجود داره چه برسه بخوام پیداشون کنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۹
رامین راجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی