بهترین وبلاگ روانشناسی

جدید ترین و بهترین متد های برای آرامشی فکری و روحی شما رو در این وبلاگ قرار میدم.

بهترین وبلاگ روانشناسی

جدید ترین و بهترین متد های برای آرامشی فکری و روحی شما رو در این وبلاگ قرار میدم.

درباره بلاگ

در این وبلاگ جدید ترین و بهترین متود های برای آرامشی فکری و روحی شما رو در این وبلاگ قرار میدم.

کسی که میگفت هیچوقت ازدواج نمیکنم، الان به من میگه چیکار میکنی که روز به روز بیشتر دوستت دارم 

من هم وارد چالش چهارماهه شدم و دوره های عزت نفس تا اعتماد به نفس و جزیره  گنج رو برای این چالش تهیه کردم و دیدم که چقدر به این دوره نیاز داشتم با اینکه اصلا فکرشم نمیکردم.
من هر کاری که میخواستم انجام بدم و وارد هر شغلی که میشدم بهم میخورد و در هر شغلی که میرفتم بعد از مدت کوتاهی میومدم بیرون. رابطه هام به هیچ نتیجه ای نمیرسیدند . مدت زیادی هم در رابطه میموندم اولش همه چیز عالی بود ولی بعد از مدتی همه چیز بهم میخورد.
سعی کردم روی مواردی که در چالش نوشتم کار کنم  و واقعا نتیجه اش رو دیدم  و میبینم که خودم چقدر با قبلم فرق کردم.
من که هر جا برای استخدام میرفتم بعد از مدت کوتاهی دیگه نمیرفتم، رها میکردم، بهم میخورد و دیگه ادامه پیدا نمیکرد الان خودم با یکی از دوستانم کارگاه زدیم و همه از کارامون راضی هستند و دوستشون دارند و دوباره بهمون سفارش میدن.
کسی که منو چند بار به بهانه ی مختلف ترک کرد و رفت، الان نمیدونم چندین بار باهام تماس گرفته و پیام میده و ازم یک فرصت دیگه میخواد که دوباره باهام رابطه رو شروع کنه ولی من دیگه نمیخوامش.
آقای دیگه ای بود که قبلا همیشه بهم میگفت من هیچوقت نمیخوام ازدواج کنم، اصلا نمیخوام زیربار مسئولیت زندگی برم، الان بهم میگه که تو چیکار میکنی که من روز به روز بیشتر دوستت دارم، آرامشم وقتی هست که پیش توام و داره کارهای مقدماتی رو انجام میده که هر چه زودتر کنار هم باشیم.
برام خیلی جالب بود که تمام مواردی رو که توی چالش نوشته بودم اثراتش رو دیدم حتی در مورد خصوصیات ظاهری و جالبه که ایشون بدون اینکه من ازش بخوام شروع کرد به باشگاه رفتن . حتی از نظر ظاهری هم چالش نتیجه داشت.
من همه دوره هارو تهیه کردم، فایل عشق حقیقی رو دریافت کردم ازتون و فایلای کانال رو هم گوش کردم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۹
رامین راجی

ازدواج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی